Spaţiu personal

Posted: decembrie 7, 2011 in Dau în sincron
Etichete:, ,

Am fost un copil oarecum norocos. Am fost fiu unic, aşa că nu a trebuit să împart camera, jucăriile, calculatorul sau patul cu nimeni. Deşi, având nişte complexe de relaţionare-socializare-raportare la alţii, o grămadă de timp cred că mi-am dorit să fiu nevoit să am un coleg de cameră.

În timpul experimentului care s-a numit „Primul aproape-an de facultate” am avut la un moment dat ocazia să experimentez şi faza asta. Am locuit timp de 2 luni cu un tip şi o tipă, ambii din Luduş, într-un bloc de la marginea probabil cea mai îndepărtată a Clujului.

Eu împărţeam camera cu tipul, evident, era sufrageria, care în acelaşi timp era şi cameră de trecere, şi aveam fiecare patul propriu. Oamenii nu erau răi, lucrau la Metro ca nu-mai-ştiu-ce, ea avea un prieten, erau ambii destul de sociabili şi relaxaţi. Între noi fie vorba, duceau o viaţă simplă, fără prea multe suişuri şi coborâşuri.

Mă mir că am rezistat două luni. Nu era nimic concret care să mă scoată din minţi, era doar faptul că orice trăiam eu trăia şi tipul, şi viceversa. Nu vreau să mă gândesc cum era dacă era şi el student şi freca menta pe acasă ca mine toată ziua.

De atunci n-am mai avut colegi de cameră. La un moment dat am trecut la garsonieră închiriată singur. Nu pot să subliniez suficient cât de mult mi-a plăcut această ultimă variantă. Casa mea…vin acasă când vreau şi cum vreau…aranjez după bunul meu plac…gătesc ce vreau eu…ascult ce îmi place şi cât de tare îmi place…uşa deschisă la baie…nişte reale delicii.

Acum nu mi-aş mai pune nici măcar o secundă problema să împart camera. Nici dacă aş ieşi mult mai ieftin, nici dacă ar fi cel mai bun prieten din lume.. nu cred că aş mai fi în stare. De altfel, aş face foamea doar să ştiu că dau cu bassu’ în camera mea proprie.

Îmi place cu spaţiul personal, ce să zic.

Tare îmi mai place.

Lasă un răspuns

