Ultima 100m

Posted: Septembrie 15, 2009 in Uncategorized
Etichete:,

Azi am mai lucrat, probabil lucrez şi mâine, probabil chiar până la sfârşitul săptămânii, însă e oarecum la latitudinea mea. O voi face, deoarece nu mă dau banii afară din casă.

Job-ul meu a fost unul boem, m-am plimbat cu scuterul toată ziua prin Bucureşti, timp de aproape 3 luni. Din păcate (pentru job, din fericire pentru mine) treaba cu Publika a început să meargă bine, astfel încât să nu mai fie nevoie de un job. Acum, unii m-ar întreba de ce să nu fac totuşi un ban cinstit în plus. Răspunsul e simplu: rock. Nu vreau să îmi fac treaba ok, m-am săturat de asta, vreau să mi-o fac foarte bine. Am nevoie de multe ore de sală de repetitie, am nevoie să mă trezesc când vreau, am nevoie să fiu la repetiţie atunci când se cere, am nevoie să nu am probleme la care să trebuiască să mă gândesc.

Mai pe scurt, vreau să am un singur job, pe care să îl fac foarte bine. Am început să mă gândesc în fiecare zi la dimineaţa în care mă voi trezi şi îmi voi spune „ce facem azi, Radu? mâncăm, mai stăm puţin şi apoi plecăm la studiu?”.

Azi vreau să joc un darts la O’Hara.

Comentarii
  1. Piloiu Jean spune:

    Salutari!Stii tu de unde….
    Imi doresc sa ne reintalnim candva undeva inafara Romaniei sa cantam impreuna din nou.
    A fost o mare placere sa cant cu tine man!
    Coaie si **** in muzica!

  2. stike spune:

    bazmeg’ ce-as f*** si io un darts amu in o’hara!!!!

Lasă un răspuns

