Nopţi albe

Posted: Septembrie 19, 2009 in Uncategorized
Etichete:,

Aseară am fost la Barfly, dintr-o plictiseală teribilă probabil, nu ştiu ce altceva m-ar fi putut împinge să merg într-un club în genul celor pe care mi-am promis în repetate rânduri că le voi evita cât mai mult posibil.

Club de agăţat, în 3 cuvinte. în mai multe – club unde se dansează, vin tot felul de terminate şi tot felul de băieţi care caută terminatele, playlistul standard (şi când zic standard, mă refer la standard, unu la unu, exact la fel, you name it) din celelalte cluburi celebre de agăţat, vezi Club A, Expirat, Stuf sau celebra serie El Comandante, şi cred că aţi recunoscut patternul deja.

Femeile erau cam naşpa, băuturile ok dar nu cine ştie ce gamă, barmanii foarte veseli şi cu mari fiţe, deşi nu era nicio şmecherie per ansamblu care să le ofere motivul. Singurul lucru pe care l-am reţinut de fapt din Barfly, a fost proaspăta angajată de la bar, cu care am avut un schimb simpatic de priviri, păcat că era la muncă.

Ce mi s-a părut aiurea e că la 00:00 încă nu se urcase nimeni pe bar. Aşa că inevitabil am ajuns după vreo 2 ore în Music Club, unde fetele (altă clasă, între noi fie vorba) erau deja într-un mare dezmăţ, pe playlistul celor de la Cortez. Am rămas o repriză şi-o piesă, aşa de luat pe drum.

Ghiciţi unde mă duc diseară.

Lasă un răspuns

