Nocturne

Posted: Septembrie 20, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

O seară relaxată de duminică. Am avut parte de mutat mobilă, de o bere şi un Pepsi, de discuţii cu străini iar acum am trei piese cu care mă cert puţin. Vor ceda ele, intotdeauna cedează.

Am realizat că minimul poate fi de multe ori arhisuficient. Putem să ne referim de exemplu la banii de care ar avea cineva nevoie pentru un trai decent, sau la câţi prieteni poţi avea, sau la câte cuvinte îşi pot rosti două persoane, sau la spaţiul de care dispui – dacă ne gândim la micuţa mea cameră de hotel dintre parcuri (proprietarul ii zice „garsonieră” însă e cam indulgent..), sau la timpul de care dispui, sau la câte softuri ai instalate pe calculator etc.. În toate aceste situaţii, ce e mult poate câteodată să fie prea mult.

Avem câteodată talentul de a ne complica existenţele. Prea multe dorinţe, prea multe aşteptări, prea multe presupuse nevoi. Prea multe probleme.

Calea simplă, minimalistă, elementarul poate fi adeseori suficient şi poate chiar mai eficient şi preferabil in detrimentul complexului. Nu întotdeauna. Doar aşa, câteodată. De bun simţ.

Lasă un răspuns

