Transfer Fail

Posted: Septembrie 21, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

O senzaţie reconfortantă, o ai atunci când te iei, te ridici, îţi iei cheile, pleci de acasă, traversezi intersecţia şi te îndrepti victorios către bancomat, pentru a retrage banii pe care cineva ţi i-a virat cu câteva zile înainte. În capul tău e ceva de genul „wow ce tare, nu mă aşteptam la banii ăştia, dar dacă tot i-am primit, acuma pot să fac ceva interesant, de exemplu aş putea să merg la Ikea să îmi iau veioza aia pe care mi-am propus să o iau de când m-am mutat aici”, sau mă rog, pe acolo.

Bineînţeles se poate întâmpla şi următorul lucru: să bagi vesel cardul în bancomat, să îţi tastezi pinul, să alegi „verificare sold” iar bancomatul să îţi arate într-o mare bătaie de joc sinistra cifră 1.48. RON that is. Deci fără desert din pandişpan şi marţipan verde pentru mine în seara asta.

Bank transfers suck.

Lasă un răspuns

