Mi-a cam ajuns

Posted: Septembrie 22, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

Faza asta cu lucrul mă scoate din sărite. Da, aşa e, demisia a fost deja dată şi plec chiar foarte curând, dar probabil vreau lucrul ăsta de prea mult timp şi nu mai tolerez. De fapt, nu vreau să mai tolerez, pentru că de tolerat tolerez, atâta timp cât mai adaug ceva la capitolul „câţi bani îmi datorează lumea”. Săptămâna asta e oricum ultima, se împlineşte luna, vine o perioadă de muncă intensă, deci e vremea.

În altă ordine de idei, fără prea multe detalii tehnice, mi-a crăpat azi rulmentul de la roata din faţă. Şi de obicei ăsta e un lucru incomod. Mâine dimineaţă service, bine că plăteşte firma. Ciudăţenia e că îmi funcţionează iar vitezometrul şi kilometrajul. Aşa, mai cu rateuri, dar merg. Nu e neapărat un lucru bun, din moment ce nu mai pot fura la km în caz că mă hotărăsc să-l însor.

Piesa zilei vine în acelaşi spirit sensibil-emoţional-sentimental. Enjoy me like this while you still can!! >:)

Cine n-a văzut filmul şi e în stare să se uite la chestii mai emo – faceţi bine şi downloadaţi-l. Dar vă previn, e genul de film în care toată lumea (care lume e boemă de fel) se fute cu toată lumea şi la final toţi suferă. Probabil recunoaşteţi patternul. Oricum, pentru mine, trecând peste semi-greaţa iniţială creată de orice film de acest gen, a fost un film destul de eyes-opening.

Era să uit: Dani rămâi dator. Pedeapsa e să aduci tu berile mâine.

Lasă un răspuns

