La grămadă

Posted: Septembrie 23, 2009 in Uncategorized
Etichete:,

Tocmai sunt citit, mă intimidez.

A merge în service e un sport dificil şi periculos. Dimineaţa mi s-a confirmat.

Dani m-a vizitat azi, a zis că e mişto. Şi eu când va spuneam, voi nu, Batman Batman. M-a vizitat şi Gabi, dar n-a stat mult. Şi lui îi place. Tuturor le place. Şi mie mi-a plăcut din start, de aceea am şi luat garsoniera. Altfel n-aş fi dat atâţia bani pe 14 metri pătraţi.

Pentru vizite, pretind programare prealabilă.

Publika vă vor întoarce pe dos în acest week-end la MusicClub, mai exact joi, vineri şi sâmbătă, ultimele două împreună cu subsemnatul. Nu glumesc. We’re going to rock your fucking world. Be there or…be there.

Comentarii
  1. Liviu Nichie spune:

    Iti dai seama ca nu lipsesc.. incapand de vineri .. si terminand cu sambata!!! 🙂
    Si parte aia cu Batman Batman… vezi ca ma citezi :D. Moooo MAN!!! 😀

Lasă un răspuns

