Filme întârzia(n)te

Posted: Septembrie 24, 2009 in Uncategorized
Etichete:,

Lucru bun de făcut: să te uiţi la un film până la 3 jumate atunci când la 8 te trezeşti pentru serviciu.

Pay it forward e un film oarecum vechiuţ, dar mi-a fost sugerat şi am urmat sugestia. Printre altele mi-a căzut fisa că l-am mai văzut, dar nu mai ţineam minte mai nimic.

M-am râs puţin, sunt unele faze foarte amuzante, m-am mai şi emoţionat la cate o scenă – per ansamblu un film drăguţ. După gustul meu, puţin cam de duminică după-amiaza. Nu e dărâmător, nu e nici chiar cea mai emo dramă pe care am văzut-o în vreun film (god knows, am văzut câteva filme de dat cu capul de pereţi). Totuşi o idee bună şi o punere în scenă reuşită.

Dacă vreodată voi avea un copil, m-aş bucura să fie ca puştiulache. Sau dacă vreodată voi avea probleme mari, m-aş bucura să apară unul care să aplice ideea din film. Sau dacă cineva în jur ar ajunge în situatia doamnei, m-aş bucura să aibă o evolutie asemănătoare. Ce vreau să spun e că filmul e făcut …pentru tine. Te cam prinde.

Pe de altă parte, nu s-a terminat încă, deci v-am pupat.

LATER EDIT: Final cu mama care se pupă cu profesorul şi între timp puştiul e înjunghiat mortal de un golan, şi un miliard de străini ajung să îi aducă un omagiu în faţa casei. Well see, that’s kind of cheesy for me.

Comentarii
  1. […] Weirdo Cea mai ciudată chestie mi s-a întâmplat azi. Ajung la birou şi după ce dau bună dimineaţa încep ca de obicei cu prostiile mele (neîntrebat, evident). Şi zic acolo “mă, ce somn mi-e, azi noapte n-am dormit”, la care colega “a, da, nici eu, m-am uitat până la 2 la un film”, zic “foarte tare, şi eu, la ce film te-ai uitat tu?” iar ea cică “PAY IT FORWARD“. […]

Lasă un răspuns

