Weirdo

Posted: Septembrie 24, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

Cea mai ciudată chestie mi s-a întâmplat azi. Ajung la birou şi după ce dau bună dimineaţa încep ca de obicei cu prostiile mele (neîntrebat, evident). Şi zic acolo „mă, ce somn mi-e, azi noapte n-am dormit”, la care colega „a, da, nici eu, m-am uitat până la 2 la un film”, zic „foarte tare, şi eu, la ce film te-ai uitat tu?” iar ea cică „PAY IT FORWARD„.

Stop. Ce?! Adică ok, înţelegeam dacă era vorba de „Final Destination 4” sau „Transformers” – pana mea, au apărut acum câteva ore sau când, i mean everybody is watching this shit these days. Dar ne-am uitat deodată la un oareşce film de acum zece ani. Şi din cauza lui am venit amândoi oarecum nedormiţi la birou. Şi ca să fie totul bine, îmi adaugă „da, şi în timp ce mă uitam mi-am adus aminte că l-am mai văzut”. Ah, for christ’s sake!!

Mă duc să mă culc, diseară Publika la MusicClub. MUAJAJAJAJA!!!

Comentarii
  1. RamRam spune:

    Asa colegu`! la ce film ne uitam in seara asta?

Lasă un răspuns

