Life

Posted: Septembrie 29, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

Mda, cam începem turneul. Diseară voi purcede agale către Gara de Nord în vederea îmbarcării – solitare de altfel. Sau cum observa în treacăt cineva mai deunăzi, plec „să mă întâlnesc cu gagici din toate colţurile ţării”.

(dacă şi după acest post mai aud că folosesc cuvinte simpliste şi am un discurs oarecum din topor, atunci f$%k y’all)

Acum cu riscul de a pierde şi acele 3 vizite zilnice pe zi pe care le primesc pe blog de la persoane din Oradea, trebuie să fiu sincer şi să mărturisesc cu mâna pe inimă că, în afară de concert şi de a-mi revedea mama, bunica, tatăl, fraţii şi câţiva prieteni, nu prea simt nicio satisfacţie, împlinire sau excitare emoţională în legătură cu vizita mea acolo.

Am pierdut contactul cu acest oraş. Frumos, liniştit, primitor, organizat şi mai ales plin de prieteni şi de amintiri legate de experienţe personale. Şi totuşi am ajuns să nu-l mai simt ca fiind „acasă”. Am ajuns să mă simt mai ok într-un loc mai puţin frumos, mult mai gălăgios, mai ostil şi mai haotic, unde am mult mai puţini prieteni şi din care am mult mai puţine amintiri.

Vorba cuiva…”life”. Poate altădată.

Comentarii
  1. Maya spune:

    las’ ca ai timp sa aduni amintiri si sa construiesti prietenii…

    ne vedem prin Bucurestiul bezmetic.

    Fatacufloriinpar

  2. Liviu Nichie spune:

    subscriu postului.. 🙂
    acelasi sentiment il traiesc si eu … dar intotdeauna e loc de mai bine.
    in alta ordine de idei.. prieteneeeeee.. vezi ca eu nu sunt din Oradea 😀 nici macar din Bucuresti cu toate ca stau aci.. si in fiecare zi in frec ochii de blogul tau 😀
    Deci sa zicem acum ca sunt 4 vizite. 😛
    Asa ca…. 🙂 vorba lu Jim Morrison.. take it as it comes.. si ne vedem la un cico candva, la un nou concert si la mai multe fotografii! 🙂

Lasă un răspuns

