Showboyz

Posted: Octombrie 8, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

În curând o să ajung să mă întreb cum arată Bucureştiul ziua. Nu mă plâng, îmi place gândul ăsta foarte mult.

Doar că am început să nu mai pot interacţiona normal cu oamenii, eu mă trezesc atunci când ei se culcă, mă duc la lucru când ei termină şi mă culc atunci când ei se trezesc. Ce dracu, am vrut o cafea azi dimineaţă şi nu am avut unde, toate erau închise (încă) deşi pentru noi era aproape cafeaua de prânz cum ar veni.

E şi asta o fază a muzicienilor, mi-a mai zis cineva că noi lucrăm cănd e lumea liberă. Băieţii au pentru weekend un orar genial: concert de joi la Music Club, împachetare rapidă, plecare la Târgu Mureş, somn de dimineaţa până pe la amiază, o probă de sunet, seara/noaptea concert, apoi urmează singurul somn relativ normal, apoi plecare la Braşov, probe de sunet, somn de frumuseţe după-amiază, şi într-un final concert şi plecare elegantă spre Bucureşti. Şi s-au trezit azi la ore gen 5, că na, emisiune.

Eşti între microbuz, hotel şi cârciumă, în aproape orice moment al zilei. Asta timp de două-trei zile, după care te întorci la o viaţă paralelă, care n-are aproape nicio treabă cu ce am descris mai sus, o viaţă cu soţii, copii, case de întreţinut, facturi de plătit, iubite care înţeleg sau nu faza asta (hehe), şi ce mai face lumea de obicei. Câte o repetiţie îţi mai aduce aminte de elementul tău, şi cam atât.

Am mai auzit de la câte unul „bă ce tare, aşa să tot o duci” – aha, da, dar aş vrea să te văd după două weekend-uri din astea. Sau de ce nu după 10-20 de ani de din astea. Până una alta e ceea ce ne-am dorit şi ce avem, cred că sentimentul ăsta compensează pentru absolut orice detaliu de rahat.

În altă ordine de idei, a apărut aici emisiunea de azi dimineaţă, Noi apărem pe la minutul 29:45 şi arătăm al dracu de bine şi cântăm excelent, şi mai suntem şi modeşti pe deasupra.

Veniţi la Music Club diseară, rupem clubul în două. IAR.

Lasă un răspuns

