Doza lunară de clubbing

Posted: Octombrie 11, 2009 in Uncategorized
Etichete:, , ,

Ce m-a adus aseară la Club Control nu s-a petrecut din păcate, sau am ajuns eu prea târziu…oricum nu contează. Pentru că am găsit acel club pe care îl căutam de ceva vreme în condiţiile latenţei generalizate din night-life-ul bucureştean.

Control e în ultra-centru, şi e un mare subsol cu multe camere prin care am încercat să mă plimb dar am renunţat după primele 6-7 deoarece exista riscul să nu mai ştiu drumul înapoi. Intrarea a fost 10 lei, rezonabilă pentru un club din pasajul Victoria (cu un shot de nu-ştiu-ce inclus). Preţurile s-au dovedit a fi la fel de rezonabile.

Exista două zone principale din câte am înţeles eu, una liniştită unde vii să discuţi cu băieţii problemele lumii, sau să îţi vrăjeşti cucerirea din acea seară, sau doar să stai să beleşti ochii în (tr-o oarecare) linişte, şi o altă zonă ceva mai mică însă mai puţin ocupată cu mese, pentru bâţâială. M-am învârtit prin amândouă, ca să fie bine. Am băut fără alcool din motive de vehicul, însă la un moment dat n-au mai avut, aşa că am trecut cu tupeu la alcoolică, în ciuda ghioceilor de bulevard de pe la Universitate. Sorry, n-am vrut.

Muzica a fost punctul forte în ceea ce mă priveşte personal – indie, indie şi din nou indie. The Killers, The Libertines, Kasabian, Bloc Party, Underworld, Placebo, you name it, they played it. Aspectul clubului e oarecum universal, pereţi mese şi ce mai găseşti prin cluburi, nimic spectaculos, semi-îngrijit. Toaletele rezonabile. Oricum într-un loc cu acel profil şi cu acea capacitate, nu doar că ar fi fost greu să păstrezi o curăţenie impecabilă dar ar fi fost şi puţin forţat.

La prima vedere, omniprezenta clientelă lame-emo din cluburile pe care le mai frecventam î.e.n. a părut a lipsi, ceea ce m-a bucurat. Lumea era destul de relaxată, băieţii destul de cool, fetele destul de frumuşele şi ne-nefe. Pe de altă parte, clubbingul n-a mai fost un sport favorit pentru mine de ceva vreme, aşa că e posibil să fi pierdut eu câteva etape din procesul evoluţiei, şi poate că s-a schimbat treaba peste tot.

Per ansamblu, mi-a plăcut şi mă voi întoarce. Mai ales că programul de concerte prezintă câteva puncte de interes sporit. Deci dacă mă mai căutaţi în vreo seară, deşi nu găsesc niciun motiv rezonabil pentru care aţi face-o, e posibil să mă găsiţi alergând maşini pe la Control.

Lasă un răspuns

