Luaţi credite pentru apartament

Posted: Octombrie 15, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

Daaa, bine că mi-am adus aminte.

Deci merge prietenul R. la bancă dimpreună cu soţia ca să întrebe de prima casă. Din pură curiozitate. Şi începe directoarea de agenţie să îi explice cum e cu furăciunea (pentru că e o furăciune, ştim asta cu toţii, ca orice credit dar ceva mai furăcios), cum că apartamentul în sus apartamentul în jos, rata mică satisfacţia garantată, şi mai întreabă prietenul de perioada de toleranţă şi află că „în principiu vorbim de o lună” (WOW), şi că apartamentul e de fapt proprietatea statului şi mă rog toate porcăriile aferente.

Şi la un moment dat îi zice prietenul „doamnă, cu tot respectul dar e cam ţeapă” la care ce răspunde o directoare de agenţie: „păi mă gândeam şi eu în ultima vreme că nu e foarte în ordine chestia asta” .. Stai, deci cum?? Şi atunci până acum despre ce se vorbea? Că tonul era foarte laudativ şi extaziat. Adică vindem gogoşi şi apoi zicem daa, să ştii că cred că îţi vând gogoşi…?? Cum vin lucrurile astea, sincer?

Ori eu sunt prost şi nu înţeleg ori lumea asta se duce dracu încet încet.

Comentarii
  1. Pappy spune:

    Sigur se duce de rapa… Si nu incet omcet ci RPD!!!!

  2. Pappy spune:

    de data asta pe bune: incet

Lasă un răspuns

