Oare cum era

Posted: Octombrie 16, 2009 in Uncategorized
Etichete:,

Rar, rar de tot, dar se mai întâmplă să mă gândesc cum ar fi fost dacă lucrurile stăteau puţin altfel. Un detaliu, un gând, atât.

Dacă atunci când m-a sunat Adi aş fi fost ocupat şi n-aş fi răspuns. Sau dacă aş fi întârziat 5 minute la o probă la bac. Sau dacă în loc să visez la tipa aia ca un bou în clasa a şaptea, mergeam şi îi ziceam pur şi simplu. Sau dacă nu mergeam la Crişul să îmi iau un bass acustic. Sau dacă nu răspundeam la PM-urile alea flirtoase. Sau dacă făceam pasul mare fără să mai aştept puţin. Sau dacă ai mei rămâneau căsătoriţi. Sau dacă îi ziceam lui sensei să mi-o ia la trântă în loc să mă abţin cu greu. Sau dacă nu ar fi existat ceva clar, mare şi rotund.

Oare cum ar fi fost lucrurile acum?

Lasă un răspuns

