Alte gânduri

Posted: Octombrie 24, 2009 in Uncategorized
Etichete:, ,

După cum m-am obişnuit, cele mai coerente revelaţii le am în timpul somnului.

Cândva o să cresc mare şi o să învăţ să nu mă complic inutil. O să mai învăţ şi faptul că cel mai important pentru mine însumi,în toată lumea asta, sunt eu. O să învăţ şi faptul că nimeni niciodată nu este 100% sincer, şi că asta nu e neapărat o problemă. Şi probabil voi învăţa faptul că nimeni nu îţi oferă ce doreşti şi nimeni nu te duce unde vrei să ajungi, decât tu însuţi. Şi probabil o să învăţ şi faptul că ceea ce te face fericit – te face fericit, şi nimic altceva. Şi foarte posibil, o să învăţ că multă vorbă = sărăcie.

La un moment dat o să cresc şi eu mare.

Lasă un răspuns

