Cum e oare în Congo?

Posted: Decembrie 4, 2009 in Uncategorized

În ultima perioadă am fost martorul unei lupte deosebit de feroce şi mârlăneşti. Eleganţa, decenţa, gentleman-ismul au fost lăsate total deoparte, ba mai mult, s-a şters pe jos cu ele la cel mai lipsit de scrupule mod posibil. Cu toţii – politicieni, membri de partid, televiziuni, ziare, trend-setteri, analişti şi pseudo-analişti – s-au dedat la tot soiul de acţiuni, care au transformat alegerile prezidenţiale de anul acesta într-o mascaradă penibilă şi deosebit de ieftină.

Vreau o schimbare. Am vrut o schimbare de când am avut primul contact naiv şi copilăresc-adolescentin cu politica şi ce înseamnă ea pentru mine şi rolul ei în viaţa mea. Am avut parte în schimb de o suită de spectacole ba groteşti, ba ilare, dar de fiecare dată foarte triste în esenţă. S-ar putea să mă fi amăgit singur în toţi aceşti ani. Probabil singurul lucru pe care l-aş putea schimba cu adevărat ar fi ţara în care trăiesc.

P.S.: disperarea tonului din această campanie m-a făcut să îmi dau seama cât de mare este de fapt ciolanul, şi câţi bani din banii mei, ai tăi, ai mamei, ai prietenilor, ai colegilor şi ai restului românilor în general sunt disputaţi de către aceste jigodii diforme.

Lasă un răspuns

