Alegeri prezidenţiale 2009

Posted: Decembrie 7, 2009 in Uncategorized
Etichete:,

Mi-am declarat in repetate rânduri scârba generalizată faţă de politică, nu neapărat pe blog cât cu alte ocazii. Drept urmare nu am prea multe de zis despre isteria aceasta penibilă şi anume alegerile care tocmai s-au incheiat.

Primul lucru ar fi să reiterez o idee după părerea mea foarte pertinentă, şi probabil cea mai definitorie pentru situaţia actuală – aceea că alegerile din 2009 nu au fost câştigate de cineva, ci mai degrabă au fost pierdute de altcineva.

Al doilea ar fi faptul că mi s-a confirmat corectitudinea fiecărui raţionament în parte care mă face pe mine să-mi fie scârbă de politica românească. Sper să moară în chinuri.

Părerea mea.

Lasă un răspuns

