Curvette

Posted: Decembrie 29, 2009 in Uncategorized
Etichete:

Tipa a însemnat ceva pentru online-ul românesc. Acum câteva luni umbla vorba cum că ar fi fost deceonspirată, şi că ar fi o tipă grasă, asistentă medicală sau mă rog. Şi ce dacă? Băieţii cu bloguri sunt convis că au apelat de multe ori la şmecherii gen „scriem despre curvette punct ro ca să apară la căutări pe google şi deci să facem trafic”. În mare parte din cauza asta scriu şi eu acum despre ea (mersi pentru vizită).

Eu am citit blogul. E drăguţ, relaxant, un fel de foileton isteţ. Eu ţin cu ea. Go curvette.

Lasă un răspuns

