Small talk

Posted: Decembrie 29, 2009 in Uncategorized
Etichete:

Îmi place să discut. Nu-mi place small talk. Îmi place cu argumente, cu bătaie, cu spart sticle de masă etc. Sau măcar argumente să fie. Îmi place când se pun idei faţă în faţă şi se compară, confruntă, despică şi refac.

Small talk e eficient, e o unealtă, dar poate deveni obositor, sau frustrant, sau plictisitor sau mă rog, depinde de context. E bun şi el totuşi la câte ceva.

Dar când dezbat, e altceva. Iese eu-l, se exteriorizează, se pune faţă în faţă cu alte eu-ri, se individualizează, se particularizează şi în acelaşi timp caută totuşi căi comune, punţi de legătură. Lucrează. Cred că e cel mai corect spus, creierul lucrează. De fapt tot sistemul nervos lucrează.

Oricum, acum sunt biasat, tind să extremizez.

Şi totuşi prefer big(ger) talk.

Lasă un răspuns

