Ce am făcut în 2009

Posted: Decembrie 31, 2009 in Uncategorized
Etichete:,

De ce aş face o retrospectivă? Care ar fi un motiv măcar rezonabil, dacă nu chiar raţional?

E o fază foarte gay, şi ca orice fază foarte gay, e foarte la modă. „Ha ha, anul ăsta m-am angajat, şi am mâncat zilnic, şi m-am îndrăgostit hihi şi am fost la nişte întâlniri cu nişte oameni foarte importanţi pe care nu-i ştie nimeni şi acuma mă duc să mă fac muci de bucurie că am făcut toate astea şi sunt fericit/ă haha kthxbye”.

De ce 31 decembrie? De ce nu…21 septembrie? 4 ianuarie?

Probabil era nevoie de încă un motiv ca să bem inuman de mult pe parcursul anului (deşi, să nu uităm tocmai am făcut acelaşi lucru celebrând naşterea divină, acum câteva zile), era probabil un numar de ocazii fără soţ şi mai trebuia inventat unul să fie frumos. Şi da, până una alta care-i problema dacă e aşa. Dar ipocrizia, faptul că ne-am angajat într-o minciună gen „daaa neapărat trebuie sărbătorită cumpăna dintre ani” şi o alimentăm cu urări şi retrospective inutile doar ca să nu ne simtim vinovaţi – asta mă oboseşte de fapt.

„La mulţi ani!” „Daa da da da la mulţi ani şi ţie, şi să ai un 2010 cât mai productiv!!!”, ah ffs e doar o secundă între 31 decembrie şi 1 ianuarie, şi aia puţin forţată. Nu se schimbă nimic în mod dramatic. Nu devenim mai frumoşi, nu ne trece depresia, nu o să avem un alt loc de muncă mai bine plătit şi cu mai multe zile de concediu, nu vom avea mai multă voinţă în ceea ce priveşte realizarea planurilor de viitor, nu vom fi mai conştiincioşi sau mai responsabili iar copiii noştri nu vor deveni brusc mai bine educaţi – DOAR datorită acelei secunde. Forţate.

Eu recunosc, mă bucur că e revelion. O să beau şi o să mănânc şi o să fiu cu prietena mea ascultând nişte muzică şi socializând cu nişte necunoscuţi. Cine ar fi venit cu propunerea asta într-o joi din aprilie, să zicem 12?

Comentarii
  1. pictu spune:

    Mi-ar placea sa sarbatorim noul an pe 12 aprilie! Nu ar fi atat de artificial…

Lasă un răspuns

