<2

Posted: Februarie 7, 2011 in Dau cu părerea

Mai puţin de două luni până mă car. Multe emoţii, multe gânduri, multe incertitudini şi incredibil de mult entuziasm. Las în spate multe lucruri frumoase, amintiri, persoane, activităţi…
Multe lucruri îmi vor lipsi, unele sunt personale, altele sunt clare pentru toată lumea – cântări, prieteni, o oarecare familiaritate. Mă duc undeva unde voi fi singur, nu voi avea nimic şi pe deasupra îmi va fi şi străină cultura, atitudinea, abordarea generală britanică.

Cert e că nu există zi în care să nu mă trezesc cu gândul la toată treaba. Kensington, double-deckers, Soho, row housing, £, football …

Lasă un răspuns

