Colectia 2010-2011

Posted: Septembrie 7, 2011 in Dau în sincron
Etichete:

Nu e iar despre colectii, dar a sunat bine.

2010-2011 este epoca mea favorita.

As putea sa spun ca am avut o viata buna, treaba cu trupa cu care cantam se instalase in sfarsit pe calea stabila, si in principiu aveam destule cantari cat sa nu ma plang, si cat sa sustin cate o seara de Holsten nefiltrata la O’hara fara sa ma gandesc la finalul de saptamana.

Tot atunci am facut experimentul „renovarea”, constand in doua lungi si obositoare luni de varuiala, gresiala, tamplarie si alte cele impreuna cu bunul prieten Gabi care cred ca si acum ma pomeneste. Experimentul cu pricina mi-a asigurat chiria redusa pana la finalul epocii.

In 2010-2011 am cantat foarte mult, atat cu P. dar si de unul singur. Aici e cazul sa mentionez serile „irish” si „de maine” de la O’hara, pline de Guinness prieteni buni si cantari care se terminau la 11 jumate, adica la 1. Pentru un muzicant timid ca si mine, a fost una din marile lectii pe care le-am invatat, vreodata.

In perioada mai sus mentionata – si acum vine riscul de a ma repeta – am petrecut nopti fascinante, am baut mult vin, am mancat multe minunatii, am avut implinire, am avut obiect de fascinatie, am dormit 4 ore pe noapte – atunci cand am dormit, am avut multa bucurie si am avut senzatia ca traiesc. 2010-2011 a fost de departe perioada mea cea mai geniala, prin prisma si in acelasi timp din cauza acestei asezari armonioase a stelelor 🙂

Per total, 2010-2011 e o colectie de fericiri, pe care m-am hotarat sa caut sa o imbogatesc cu orice ocazie se poate, fie in Timisoara, Paris, Amsterdam sau unde ma vor mai duce picioarele. Si chitara. Si inima.

Comentarii
  1. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

Lasă un răspuns

