Să mă dau mare!

Posted: Noiembrie 9, 2011 in Dau în sincron
Etichete:

Ţin să mă mândresc în seara aceasta superbă, dragi prieteni, alături de voi, cu faptul că am descoperit împreună cu un copil deosebit, o poreclă pentru mine. Drept urmare, începând de azi mă veţi putea chema pe numele Pache.

Motivul mândriei mele vine în urma unor cercetări, ce mi-au revelat faptul că probabil unul dintre cei mai cunoscuţi purtători ai acestui nume, Emilian Pake-Protopopescu, cel care a dat şi numele acelui bulevard pe care se merge până la Blu’zz, a fost una dintre cele mai importante personalităţi ale Bucureştiului.

Doctor în drept al universităţilor din Paris, Bruxelles şi Geneva, profesor de drept dar şi primar, în timpul conducerii căruia s-au pavat o mulţime de străzi, s-au introdus o grămadă de linii de tramvai şi poate cel mai important – s-a introdus iluminatul electric – toate acestea nu mă fac decât să mă umflu în pene cu ideea de a purta acest „middle-name” (în ciuda reticenţei de până acum).

Mulţumirile se îndreaptă către Mishu, cu asigurarea că raţia de vin nu doar că nu se va scădea, dar va fi suplimentată cu 15 minute suplimentare de somn pe dimineaţă şi un dus gunoiul în plus o dată pe săptămână.

Oare cu ce se dau mari The Little GuyMadama de PicaIndecently ExposedDe pe BicicletaCodru Vrabie sau Berlinul de Est ?

Lasă un răspuns

