Prima oră de dimineaţă

Posted: Noiembrie 30, 2011 in Dau în sincron
Etichete:

Dimineţile mele, sunt un adevărat deliciu.

Mă trezesc de fiecare dată nu mai devreme de ora 11. Hamacul de 2 persoane din căbănuţa de pe plaja noastră de la Mediterană se legănă puţin din cauza foielii mele. Mă trezesc fără motiv, deoarece singurele sunete care intră pe fereastra deschisă permanent sunt câteva păsări şi valurile.

Mă îndrept către bucătăria simpluţă şi fresh a bungalow-ului, unde A. unge feliile tocmai scoase din toaster cu unt de arahide sau dulceaţă de nuci. Mă dezmiardă prelung, ca să reintru cât mai lin în starea de veghe, şi mă pofteşte să iau loc la bar, pe unul din scaunele înalte de lemn masiv.

Îmi pune cafeaua în faţă – e luată de la marocani, o minunăţie, şi A. mi-o prepară întotdeauna la îbric, pe jar. Ne punem pe micul dejun, care pe lângă feliile cu delicii mai constă şi în câte o rodie sau un kiwi, şi evident suc din grapefruiturile din curte, tocmai stors. Povestim despre aseară, când ne-am simţit absolut sublim la acel concert, stropit cu vin franţuzesc.

Îi spun că mai vreau să moţăim puţin, aşa că o iau înainte spre plaja din spatele casei, întind o pătură sub soarele care ne dă cele 26 de grade constante, dau „play” mp3 player-ului din care cântă Rice si Nutini, şi o petrec cu privirea în timp ce vine şi ea, în bluziţa transparentă sub care se întrevede doar o piesă din costumul de baie. Se întinde lângă mine, şi o întreb dacă nu îi e cald la soare, poate vrea să se facă mai comodă..

S-a făcut tare cald totuşi, aşa că după ne aprindem o ţigară, cum e bine, normal şi frumos, deschidem câte un Bavaria Malt Apple, şi începem să ne punem la cale restul zilei – o operaţiune absolut minunată atunci când se bazează pe cele 14 mil. euro din cont, câştigate la loto acum câţiva ani.

În cele din urmă ne suim în Mini-ul nostru Convertible, şi ne îndreptăm către metropola lângă care locuim, la 3-4 km, pentru a ne continua ziua minunată la jobul perfect al fiecăruia.

The End. 🙂

Oare cum şi-or fi petrecând prima oră din dimineţile lor  The Little GuyMadama de PicaIndecently ExposedDe pe BicicletaCodru Vrabie sau Berlinul de Est ? 🙂

Lasă un răspuns

